وبسایت شما معرف هویت برند شماست.

در پایا توسعه ما چه کار هایی برای شما انجام می دهیم

تیم طراحی سایت پایا توسعه بعد از نیازسنجی دقیق از شما بهترین راهکار که شامل تمامی نکات مثبت و منفی تاثیرگذار روی طراحی سایت شرکتی است را به شما ارائه می دهد تا از طریق داشتن یک سایت حرفه ای به تمامی خواسته هایتان برسید. در زمان طراحی سایت، شما به صورت آنلاین می توانید تغییرات سایتتان را مشاهده کنید و اصلاحات مدنظرتان را به طراح سایتتان ارجاع دهید. بعد از تحویل سایت به شما عزیزان درطی یک ویدیو آموزش مدیریت سایتتان را به شما آموزش خواهیم داد و به مدت 3 ماه با شما همراه خواهیم بود و تا تسلط کامل به سایتتان شما را تنها نخواهیم گذاشت.

 

 

 

تخصص ما هویت بخشیدن به شرکت شماست

اگر بدنبال معرفی و اعتباربخشیدن به شرکتتان هستید بهترین و آسانترین راه برای تحقق بخشیدن به هدفتان داشتن یک سایت مفید وکارآمد است. با طراحی سایت شرکتی حرفه ایتخصص و خدمات خود را به بهترین نحو به همگان معرفی کنید. با سایت شرکتیتان می توانید به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته با مشتریان خود در ارتباط باشید و از خدمات خود پشتیبانی کنید.

نکاتی که باید در طراحی سایت شرکتی رعایت شود

زمانی که شما تصمیم می گیرید برای شرکتتان یک سایت طراحی کنید ناخودآگاه خواسته ها و نکاتی در ذهنتان ایجاد می شود. ما پاسخگوی تمام نیازهایتان هستیم.

یک سایت شرکتی زمانی اصولی است و به کسب و کار شما کمک می کند که معیارهای یک سایت حرفه ای را با خود به همراه داشته باشد. یکی از اصلی ترین معیار ها درطراحی سایت، ریسپانسیو یا واکنش گرا بودن سایت شماست. در سایت شرکتی نکته ی مهمی است که تمامی محصولات و خدمات شما در دستگاه های مختلف با سایز صفحه نمایش های متفاوت به شیوه ی یکتا و صحیحی به نمایش گذاشته شود.

نکته ی مهم دیگر این است که سایت شرکتی شما قابلیت ارتقا داشته باشد و در آینده شما بتوانید خدماتی مانند قابلیت فروش آنلاینرا به سایتتان اضافه کنید و یا سایتتان را به صورت چند زبانه طراحی کنید.

در پایا توسعه تمامی این نکات در طراحی سایت شما رعایت می گردد و شما با خیال راحت می توانید طراحی سایتتان را به ما بسپارید.

 

 

 

مزایای داشتن سایت شرکتی

زمانی که شما برای معرفی محصولات و خدماتتان دست به طراحی سایت می زنید مزایای زیادی را برای کسب و کارتان به ارمغان می آورید زیرا توضیح جزئیات محصولات و خدمات باعث می شود مشتریان زیادی به سمت شما جذب شوند و یک اعتماد دو طرفه بین شما و مشتریانتان ایجاد گردد و نتیجه این اعتماد افزایش نرخ فروش شما است و شما یک برند به همگان معرفی خواهید شد.