حساب ارزی بین المللی

انواع حساب های بین المللی مطمئن در پایا توسعه

مجموعه پایا توسعه ارائه دهنده خدمات پرداخت ارزی بین المللی، امکان افتتاح انواع حساب‌های بین المللی نظیر پی پال، وب مانی، پرفکت مانی، پایونیر، پاییر، نتلر و اسکریل را با وجود تمامی تحریم‌های اعمال شده علیه ایران، برای تمامی ایرانیان فراهم کرده است.

هم اکنون می‌توانید با خدمات پایا توسعه به افتتاح حساب و همچنین خرید و فروش ارز در حساب ارزی بین المللی خود بپردازید.

انواع حساب های بین المللی ارزی

حساب بین المللی ارزی حسابی است که با آن امکان تراکنش‌های مالی مثل دریافت و انتقال وجه، خرید از سایت‌های خارجی، خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و … اقدام کنید. با استفاده از این حساب ها دیگر نیازی به ذخیره اطلاعات حساب، حمل پول نقد، استفاده از کارت‌های بانکی نیست و تنها با استفاده از یک حساب می‌توانید به حساب‌ بانکی خود در سراسر دنیا دسترسی داشته باشید. با افتتاح حساب بین المللی ارزی شما می‌توانید بسیاری از پرداخت‌های خود را به صورت آنی انجام دهید. همچنین می‌توانید برای خرید و فروش ارز در حساب بین المللی خود اقدام کنید. بسیاری از حساب های بین المللی ارزی به دلیل تحریم‌های اعمال شده علیه ایران قابل استفاده نیستند. شما می‌توانید با استفاده از خدمات پایا توسعه به آن‌ها دسترسی داشته باشید. برای این کار کافی است ابتدا در  درخواست خود را برای حساب موردنظر ارسال نمایید.

کاربرد حساب های بین المللی

حساب بین المللی ارزی، منبع مناسبی برای ذخیره ارزهای مختلف به صورت دیجیتال می‌باشد که با آن می‌توانید از سایت‌های مختلف خرید کرده، پرداخت انجام دهید و به تراکنش‌های مالی بپردازید.

از جمله کاربردهای حساب بین المللی ارزی، پرداخت با استفاده از فناوری NFC است و در صورتی که شما در فروشگاهی مشغول خرید می‌شوید می‌توانید از حساب بین المللی استفاده کنید و از این طریق اطلاعات پرداخت شما به حساب فروشنده انتقال می‌یابد.

مزیت دیگر این نوع حساب‌ها، امکان پرداخت بدون استفاده از شماره حساب یا شماره کارت در هر یک از تراکنش‌های مالی و پرداخت‌های روزانه می‌باشد.

مزایای حساب بین المللی

استفاده از حساب بین المللی ارزی چه مزایایی دارد؟

استفاده از حساب های بین المللی، جدا از قابلیت‌هایی که برای آن ذکر شد دارای مزایایی نیز می‌باشد. از جمله مزایای این حساب ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دسترسی به آن‌ها راحت‌تر است.
  • امکان دسترسی به سایر حساب‌های بانکی را فراهم می‌کند.
  • امنیت بیشتری را برای مشتریان خود فراهم می‌کند.
  • در اکثر خریدهای آنلاین می‌توان از آن استفاده کرد.
  • پاداش‌های مختلفی را برای تشویق کاربران خود در نظر می‌گیرد.