مزایای تبلیغ در گوگل ادز

پارتنر رسمی گوگل

تنها ۳٪ از پارتنرهای گوگل توانسته‌اند گواهی پریمیر پارتنر گوگل را با استفاده از دانش نیروهای متخصص خود دریافت کنند که پایا توسعه نیز یکی از پریمیر پارتنرها است. دریافت این گواهینامه نشان دهنده تخصص نیروهای پایا توسعه در مباحث مختلف تبلیغات گوگل ادز است.

گزارش لحظه‌ای کمپین

با فعالسازی ارسال گزارش مستقیم گوگل می‌توانید گزارش دقیقی از فعالیت روزانه تبلیغ خود داشته باشید. همچنین با ارسال درخواست به بخش تبلیغ در گوگل پایا توسعه، می‌توانید گزارش‌های مختلفی از عملکرد تبلیغ خود در بازه‌های زمانی مدنظر خود دریافت کنید.

مشاوره رایگان راه‌اندازی کمپین

قبل از ارسال فایل فعالسازی تبلیغ، حتما از کارشناسان تبلیغ در گوگل پایا توسعه مشاوره بگیرید. کارشناسان ما در انتخاب کلمات کلیدی، متن تبلیغ و سایر موارد، مشاوره لازم را به شما ارائه می‌دهند تا کمپین تبلیغاتی شما با بهینه‌ترین حالت ممکن فعال شود.

 

تبلیغ در گوگل با پایا توسعه

پایا توسعه به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های تبلیغات اینترنتی ایران و نماینده (PremierPartner) رسمی و فعال گوگل در کشور است. شرکت پایا توسعه با حدود ۵۰,۰۰۰ (پنجاه هزار کاربر)، بیش از 10سال است که تبلیغات اینترنتی و گوگلی را با بهترین کیفیت و مشاوره تخصصی در اختیار مجموعه گسترده‌ای از مشتریان خود، از سازمان‌های بزرگ دولتی و خصوصی گرفته تا وبسایت‌های کوچک فروشگاهی، قرارداده است.

پایا توسعه نماینده رسمی گوگل ادز در ایران

مزایای تبلیغات در گوگل ادز

سیستم اطلاع‌رسانی قبل از پایان اعتبار

پایا توسعه، برای جلوگیری از توقف تبلیغ شما در گوگل، سیستم اطلاع‌رسانی ایمیل و پیامک قبل از پایان اعتبار را ارائه می‌دهد.

مشاوره رایگان بهینه‌سازی سایت

پایا توسعه روی خدمات تبلیغ در گوگل خود، جهت بهینه‌سازی تبلیغ شما، مشاوره رایگان ارائه می‌دهد.

Google Premier Partner

شرکت پایا توسعه نماینده رسمی گوگل در کشور است که گواهی این همکاری رسمی به نام PayaDev(نه به نام شرکت دیگری) تهیه شده است.